هرروز، دویست میلیون عکس بر روی فیسبوک و ۹۵ میلیون ویدئو بر روی شبکه اینستاگرام فرستاده میشود اما شرکت «کانون» بر این باور است که هنر قصهگویی در اقیانوس بیانتهای عکسها و ویدئوهای بیمحتوا نادیده گرفته میشود. از همین رو شرک «کانون» به دنبال قصهگویی خبره میگردد، کسی که ۳۶۵ روز سال را همراه با بازیگر و موزیسین زوئی کرویتز به دور دنیا سفر کند و داستانهای الهامبخش تابستانی را از گوشه و کنار جهان جمعآوری کند.
هدف از این پروژه نشان دادن اهمیت قصههایی است که هر عکس و ویدئو در خود نهفته دارد. کنون با هشتگ #LiveForTheStory از مردم خواسته تا قصههای روزمره تابستان خود را در قالب عکس و یا ویدئو با این هشتگ در اینستاگرام به اشتراک بگذارند.
زوئی کراویتز ویدئویی از قصه تابستان خود را به اشتراک گذاشته تا علاقهمندان بیشتر با این پروژه آشنا شوند. برنده این رقابت یعنی کسی که بهترین داستان را با بهرهگیری از تصویر روایت کند از لیسبون پرتقال تا ملبورن استرالیا و برزیل را سفر خواهد کرد و برداشت خود از روزهای تابستانی در گوشه و کنار دنیا را تصویر خواهد کرد.
چطور شرکت کنیم؟
کسانی که فکر میکنند استعداد روایت داستانی الهامبخش با استفاده از تصویر رادارند، باید یکی از بهیادماندنیترین خاطرههای تابستان خود را ویدئویی تصویر کنند و همراه با داستان آنکه نباید بیشتر از پنجاه کلمه باشد بر روی اینستاگرام به اشتراک بگذارند و @CanonUK را تگ کنند و هشتگ #LiveForTheStory را به کار ببرند. ویدئوهای به اشتراک گذاشتهشده با عناصری از قبیل توانایی در داستانسرایی، جذابیتهای بصری و الهامبخش بودن داستان مورد قضاوت قرار میگیرند.
زوئی کراویتز میگوید تابستان لبریز از خاطرات شگفتانگیز است و در تابستان است که بیشتر مردم در لحظه زندگی میکنند.
او میگوید هدف از این پروژه تأکید بر اهمیت این مسئله است که باید هرلحظه را زندگی کرد و از هر ثانیه لذت برد چراکه هرلحظه میتواند خاطرههای زیبایی به یادگار بگذارد.